wtorek, 26 kwietnia 2016

Witajcie!

Witam was na moim pierwszym blogu :) Będę tutaj pisać ciąg dalszy opowiadania, które pisałam na wattpadzie pod pseudonimem alexa2344. Jest to opowiadanie wymyślone przeze mnie i wiele rzeczy z życia Michaela może nie zgadzać się z prawdą. W najbliższym czasie wstawię tutaj części opowiadania, które znajdują się aktualnie na wattpadzie ;)

Więc może tak na dobry początek opowiem moją historię związaną z tym jak zostałam fanką Michaela.

Więc zacznijmy od tego, że o istnieniu osoby takiej jak Michael Jackson wiedziałam chyba od zawsze, jednak były to głównie plotki rozprzestrzeniane przez media, które chyba wszyscy dobrze znacie, więc nie miałam o nim dobrego zdania. Moje nastawienie zmieniło się dopiero, kiedy założyli mi internet (a była to 5 klasa podstawówki xD). Wtedy to z ciekawości sprawdziłam co ten Michael Jackson tworzył i dlaczego nazywają go Królem Popu. I pierwszą piosenką na jaką trafiłam była ,,Earth Song",  której zakochałam się od pierwszego usłyszenia. Przez pewien czas słuchałam ją na okrągło (i nawet planowałam zaśpiewać ją na konkursie piosenki obcojęzycznej, ale jednak nie wypaliło bo konkurs się nie odbył), ale żeby nie było zbyt pięknie tak od razu nie zostałam fanką Michaela, bo po kilu miesiącach przestałam go całkowicie słuchać. I nie wracałam do jego piosenek aż do klasy I gimnazjum, kiedy to jadąc autem w radiu usłyszałam ,,Black or white". Piosenka mi się spodobała i wiedziałam kto ją śpiewa, ale nie znałam tytułu, więc gdy tylko wróciłam do domu zaczęłam poszukiwania. Zanim ją znalazłam przesłuchałam jeszcze kilka innych piosenek (m.in. moją ukochaną ,,Earth Song" ♥), które mi się spodobały. Później zaczęłam sprawdzać tłumaczenie piosenek i przy większości siedziałam z rozdziawioną buzią, bo to było zaskoczenie, że osoba, którą do tej pory uważałam za dziwaka, który miał setki operacji plastycznych i się wybielał, pisała takie teksty. Więc i to musiałam sprawdzić. Zaczęłam szukać informacji na jego temat, czytałam i oglądałam wszystko co wpadło mi w ręce zaczynając od wikipedii kończąc na wywiadach. I tak oto Michael stał się moim idolem i minęło od tego czasu już 3 lata, może to nie jest kto wie jak długo, ale myślę że aby zrozumieć niektóre rzeczy musiałam dorosnąć. Mimo tego, że wszyscy mi mówili i ciągle mówią, że Michael mi się kiedyś znudzi jak narazie się na to nie zapowiada i mam nadzieję że nigdy to nie nastąpi.

A teraz zapraszam na krótkie wprowadzenie :)
***
Rebecca jest to dziewczyna, która nie ma łatwego życia. Z powodu tego co robią jej rodzice nie ma przyjaciół a w szkole jest wyśmiewana i szykanowana przez rówieśników. Jedyną osobą, która ją wspiera, i której ufa bezgranicznie jest jej dziadek. Jej życie zmienia się, gdy na jej drodze staje jedna osoba.... Czy po tym wszystkim będzie w stanie jej zaufać? Czy w końcu jej życie zmieni się na lepsze? Czy zyska przyjaciela? Czy ta przyjaźń będzie prawdziwa? Czy przetrwa? A może.....zamieni się w coś więcej?
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz